Busschaffisar

2009-10-05, 14:54:08 / Kategori: Latest shit

Det är ju inget snack om saken att busschafförer kan vara riktiga fittor. Och han jag precis mötte var fan en. Jäveln åker fel, och eftersom jag bor i området och vet hur man kan åka, går jag fram och säger att om han åker några meter fram kan han svänga vänster och komma ut på samma väg han skulle tagit. Men istället börjar han tjafsa emot och säger "jag har åkt här förut, det går inte. Inte ens med bil." Då jag börjar försvara mig och säger att jag bor här, har gjort det sen jag var två och VET att det går att åka där, fortsätter han tjafsa emot, och det går promt inte att åka där. Så han vänder bussen och har sig. Så när vi åker förbi där vi kunde ha åkt (och varit framme fem till tio minuter tidigare) så börjar han tjafsa IGEN och säger, "Jaha, vart var det jag skulle åkt då?" Så förklarar jag, men nej. Då går det promt inte. DU KAN HA FEL! och det hade du. Hade du lyssnat hade vi varit framme mycket tidigare (; Det skadar inte att vara lite, bara lite trevlig..


Jessica

Sv: Ja det var du som gav mig tipset om den locktången och så köpte jag den :D



2009-10-05, 15:08:25 URL: http://barajes.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?