Plattänger?

2009-10-28, 00:07:08 / Kategori: Latest shit

Jag har huvudvärk. Jag vill sova. Känner mig lite småhängig, men det kanske är för att jag har sovit dåligt. Ska snart försöka lägga mig.

Träffade Nicole en snabbis idag, längesen jag träffade henne. Kollade runt lite i kista, hittade mig en bh, en sån där rak och ett par likadana trosor. Även en söt stickad tröja. Me like.

Imorgon blir det stan med Malin. Måste hitta ett vanligt baslinne från Gina. Min vita börjar bli äcklig haha. Funderar på en ny svart också, men får se. Börjar bli fattig nu. Känns inte bra. Mamma ska även köpa en ny plattång till mig eftersom jag absolut inte får använda den jag har tagit sönder. Så det är dags för en ny, men vad för någon?




Hur söta är inte de här? Har för mig att Malin har en svart.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?