Haha!!

2009-10-28, 15:28:24 / Kategori: Latest shit

Jag tycker det är rätt roligt att du snackar illa om mig. Känns rätt bra att du måste snacka om andra för att själv må bra. Hade du till exempel tagit dig tiden att lära känna mig så hade du vetat att jag själv tycker att mitt hår är påtok för ljust och att jag ska göra något åt det, så småningom. Nu vill jag bara låta det vara så det växer och blir friskt. Jag menar, det är ju inte snyggt med slitet hår, right? (; Inte för att ditt hår är så jävla snyggt heller, men jag behöver iaf inte gå runt och snacka om det. Hela situtaionen är rent ut sagt skrattretande. Hoppas bara inte fel person tar åt sig. Konstigt att jag åker så långt här ifrån som möjligt. Och Konstigt att jag har svårt för tjejer, eller? (:


Keep talking about me, your making me famous! (;


Emily

hahah ;)



2009-10-28, 22:55:23 URL: http://tropicalflavour.blogg.se/

Anonym

who!? :O



2009-10-29, 08:56:41 URL: http://forgivemej.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?