Helg v. 40

2009-10-03, 15:30:42 / Kategori: Fullast vinner.

Igår började förandet hos mig. Ringde taxi som körde oss till stan, taxichaffisen var btw ett ashole. Det gillar vi inte! Kom till Pilot, jag och Pauline bestämde oss för att shota lite. Även Jessica joinade. Yum! Människor rullade in. Efter ett tag bestämde sig Emily och Jessica för att dra, men så blev det icke. Kaos i garderoben, Emily fick fel jacka ett x antal gånger, jag fick vänta minst en kvart på att få min väska. Men jag väntade med Emily och Jessica. Emily fick tillslut sin jacka, efter att alla hade gått. Svarttaxi eller kinestaxi kanske jag ska säga. Han var en egen person i sig haha. Kom hem, bestämde mig för att laga mat, men OM jag hade svårt att bestämma mig.. Men fick i mig något, somnade. Drömde fruktansvärt sjuka drömmar och vaknade av att min älskade Balex ringde. Ikväll är det märsta som gäller. Känns bra. Vi kommer köra på! Det gillar vi!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?