Hemma från märsta

2009-10-28, 23:07:36 / Kategori: Latest shit

Hela vägen från märsta till sollentuna satt en 4 årig pojke (?) och typ lekte kurragömma med mig. Söt liten grej haha, satt typ och skrattade för mig själv. I märsta åkte jag till Emily och gav över lite av hennes grejer som jag köpte till henne idag, kollade även på Svensson Svensson, haha längesen men den är så jävla rolig. Sedan tog jag tåget hem. Så kom min älskade mami (som äntligen är hemma igen) och hämtade mig. Satt med henne där nere en stund och nu har jag precis gosat ner mig i sängen, riktigt skönt faktiskt. Funderar på att sätta luren på ljudlös helt inatt. Och bara få sova ut.. Skulle sitta fint eftersom jag varje morgon vaknar av vibrationen på luren. Imorgon är det även torsdag, ett steg närmare fredag! DET GILLAR VI!



Snygg tjej till höger!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?