Im so glad i found an angel!

2009-10-19, 18:47:32 / Kategori: Latest shit

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Det var bara en bra sak som kom ur hela situationen, och det är du! När vi satt där på tjejtoaletten berättade jag exakt hur det var. Jag hade jävligt svårt för dig. Det vet du, men det ändrades snabbt,  väldigt snabbt. Vi är lite lika du och jag. Och det gillar jag. Det är inte alls länge vi har känt varandra egentligen, men det känns länge tycker jag. Det känns som du kan läsa mig from the inside and out! Jag har nog aldrig sagt det här till någon som jag inte har känt länge alls, men jag trivs med dig, jävligt bra! Jag älskar att du förstår mig och att vi är lite lika!



malin

<3<3!!!!!



2009-10-19, 19:00:41

malin

<3<3!!!!!



2009-10-19, 19:00:48



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?