Jag vill inte

2009-10-22, 10:34:07 / Kategori: Latest shit

Jag vill verkligen inte. Vad fan ska jag göra? Jag vill verkligen inte göra någonting som jag inte trivs med. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte.


M

alltså.. även om det är jobbigt just nu så kommer det vara värt det sen när det är klart. Alla har vi varit tvungna att gå igenom skolåren men om man inte gör det - vad kommer då hända sen? Gå klart gymnasietiden så kan du rikta in dig på vad du vill efter det, men det är jätteviktigt att ha gymnasieutbildningen! Så tänk positivt, efter dom här åren är du fri och kan göra vad du vill, om du ger upp nu så kan man nästan säga säkert att du inte kommer ha en speciellt rolig framtid, om du nu inte har maximal tur och glider in någonstans på en bananskal. Men lycka till, hoppas du fortsätter!!



2009-10-22, 16:13:25

amanda

Jag kommer att ha gått 15 år i skolan, klart jag tröttnar, och att jag går omvårdnad (trodde att det var det jag ville gå, men jag hade fel) som inte intresserar mig alls gör det inte bättre. Jag kommer att fortsätta, vet bara inte vad jag ska ta mig till..



2009-10-22, 23:35:05 URL: http://oblyg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?