Last resort

2009-10-15, 22:44:36 / Kategori: Latest shit

Imorgon blir det till att soooova ut. Skönt! Emily kommer hit på kvällen, förar lite. Kanske käka middag(?) sedan drar vi oss mot stan och NYPE. Kommer bli så jävla schyst! Jag är taggad! Ovanligt.. Hade snart tänkt att sova tror jag. Ska kolla upp det där med kryssningen bara. Känner att jag börjar få huvudvärk och grejer. Not very nice. Ska bli så otroligt skönt att få sova ut, det behöver jag! Min kropp och min själ är verkligen inte van vid att gå upp 6 varje morgon! Men nu ska jag ta bort sminket, borsta tänderna och kolla lite på tv! Mer update när jag vaknar. PUSS&KNULL!


Så jäkla gammal bild, but i like it! (Kolla in dina pattar E. Dela med dig för fan)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?