Lite småbakis

2009-10-10, 13:14:26 / Kategori: Latest shit

Igår var inte världens bästa kväll måste jag säga. Förade hos Emily med henne och Jessica. J kom förbi en stund och sa hej, Fick skjuts ner till station. Drog oss in på KC. Helt okej till en början. Träffade på en bekant och det slutade illa. Det blev en spark mellan benen. Men vad fan skulle jag göra, om han tar tag i mina armar och inte vill släppa? Ont som fan gjorde det. Lite tjafs mellen mig och en annan blev det också, hoppas du hade trevligt med din 32 åring. Kom hem, på något sätt kom pappa och hämtade mig vid klasro? Var även nära på att kräkas på nattbussen, OM jag mådde illa. Kom hem, borstade tänderna och la mig. Vaknade, lite små bakis och har till och med hunnit kräkas galla. Yes! Bra jobbat!


Anonym

det var hårt igår ;)



2009-10-10, 15:25:20 URL: http://forgivemej.blogg.se/

amanda

kanns lıte som att du kommıt tıll punkten nar det ınte gar att fly genom att festa langre.. been there done that och om jag kommer ga ıgenom det nu nar ja kommer hem! :(



2009-10-10, 16:17:26 URL: http://aliqua.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?