Mår som jag förtjänar

2009-10-17, 14:36:50 / Kategori: Latest shit

Rubriken säger allt. Men OM jag hade kul igår! Började med att Maria kom hit och förade och vi fixade oss lite smått. Tog oss sedan till stan och östermalmstorg. Jävla tur att vi ställde oss i kön när vi gjorde, för kön bakom oss var inget att leka med. Men vi kom in, hängde in våra grejer och mötte upp snyggisarna Pauline och Malin. Beställde drinkar och dansade lite smått med jordens sötaste bög! Träffade även på min gamla barndomskompis Daniela. Det var riktigt roligt faktiskt. Längesen jag träffade henne! Sedan börjar minnesluckorna slå till. Minns att Pauline skulle gå och flytta bilen, under den tiden satt jag och Malin på toaletten och pratade om allt mellan himmel och jord. Kändes jävligt bra om jag får säga det själv. Vi är rätt lika faktiskt. Raggade även till oss drinkar och lite shottar (och det är de där jävla shottarna som gör att jag mår som jag gör nu).  Blev rätt mycket dans under kvällen. Vid stängning drog vi till fel grodan, jag och Malin gick in vid hallen och plattade håret haha, medans Pauline och Maria satt kvar och pratade med den trevliga vakten. Blev även sovsällis för min del höhö. Kom hem för ett tag sen, mår inte så jävla bra. Men som sagt, jag mår som jag förtjänar. Tack för en trevlig kväll snyggisar!












Pauline

Kvällen var GRYM! måste upprepa detta vaarje fredag ;D skåål!



2009-10-17, 15:20:32 URL: http://pauliinee.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?