Ska du ta mig härifrån?

2009-10-13, 18:24:25 / Kategori: Latest shit

Sitter här på sängen, dricker mitt smaklösa te och lyssnar på Kent. Lite mysigt sådär, saknas bara sällskap. Saknar ändå hösten, samtidigt som jag oftast blir rätt deppad under perioden. Saknar att det är kyligt, så blir man rosig om kinderna och jag blir alltid tomatröd om nosen. Jag saknar att ha på mig mina mössor och sköna stora halsdukar. Jag saknar att ha någon att mysa med. Skulle vara jäkla skönt att bara ligga hemma någon dag och kolla på film, dricka te och mysa med massaste täcken och kuddar. Eller lövkrig, bara kasta löv vart det än går. Att ligga i badet, massa skum, stearinljus och mysig musik med någon man tycker om, jävla mysigt..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?