Somebody save me

2009-10-11, 22:29:10 / Kategori: Latest shit

Jag är rädd för att sova. Hur mycket jag än älskar det, jag är rädd. Inte ens när jag sover får min kropp vila. Jag vaknar fortfarande på nätter/morgonen och får den där otroligt äckliga känslan. Både när jag är vaken eller sover smyger det sig fram. Och det är så fruktansvärt obehagligt. Det värsta är att jag inte vet vad det är. och DET skrämmer mig. Läkartid 27e har jag för mig, förhoppningvis får jag svar. Men blir absolut inte förvånad om jag inte får svar alls eller svaret "Det är stress". Jag vill bara veta vad det är för fel på mig. Jag klarar inte detta mer. Rädda mig från skiten, snälla.


Erica

Förstår din känsla... Känt samma sak.. Prata med din läkare med allt som händer runt omkring dig. Lättare då. Jag visste problemet innerst inne, men förnekade allt! Det tar sin tid tillbaka sen..



2009-10-11, 22:39:16 URL: http://skogisen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?