Tedax

2009-10-20, 09:00:55 / Kategori: Latest shit

Jag är redan vaken. Vaknade av att min handledare ringde och berättade att hennes tid hade ändrats och skulle jobba dag. Dock spelade det inte så stor roll för mig eftersom jag är hemma idag med.. Ska försöka gå imorgon då operationen är, och resten av veckan. Jag orkar inte ta igen sen.. Men eftersom jag är vaken kändes det dumt att lägga sig och sova igen. Har sovit fruktansvärt dåligt inatt. Snorat och hostat, vaknat vid halv fem- fem, kramper i magen och såg även att syrrans tv var på(?) Korkat.. Somnade väl om efter ett tag och vaknade vid sju nästa gång, gick till och med ner och pratade lite med mamma. Upp igen för att sova, vakna nu.. Nu blir det till att dricka te och kurera min hals!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?