I want answers

2009-09-15, 20:15:40 / Kategori: Latest shit

Jag har fortfarande så otroligt mycket frågor, som jag vill ställa dig. 

- Hade du tagit upp det om inte jag gjorde det?
- Det går fortfarande inte ihop för mig(?)
- "Frihet och göra vad jag vill" Menas det med att knulla med vem man vill?
- "Det är svårt för mig med"(?) Hur fan menar du då?
- Var jag bara en leksak som du kan slänga när jag inte är rolig längre?
- Frågan är om det bara var själva kärleken du ville ha(?).
- När vi höll på förut, hade det slutat likadant då?
- Hur vill du ha det nu?


Frågorna jag ställer här är efter smset du skickade. Men eftersom jag har sagt att jag ska låta dig vara så får jag göra det.



Grynet - 19 år och snart mamma

Hehe Hej! :)

Tack för din kommentar!

Tack xD



2009-09-15, 21:16:23 URL: http://grynis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?