Igår

2009-09-26, 13:17:15 / Kategori: Latest shit

Igår var väl inte sådär jätte mycket att hurra för. Helt okej. Kom till märsta med S, träffade J och E. En rödtott satte sig med oss och tyckte tydligen att jag var väldigt söt och väldigt sexig. Det var lite obehagligt för min del eftersom jag inte är bi eller faller för tjejer alls. Hon ville även ha trekant, no no! Efter en stund kom P och M också, länge sen man såg er. Trevligt. Bestämde oss även för att köra värsta utgången ikväll, får se hur det blir med den saken. Manliga strippor fanns det också, de kude väl valt snygga och bra iallafall? De var ingenting för mig. Dansade lite och bestämde mig för att ta sista tåget hem! Fick sällis av en full rockare, lite rolig var han faktiskt, massa banan i ansiktet hade han. Kom hem och sov!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?