Inpackning

2009-09-21, 19:14:02 / Kategori: Latest shit

Duktig som jag är sitter jag med inpackning i håret, vilket mitt hår behöver. Funderar på om jag ska skaffa lite längre hår igen, jag saknar det. Man kan ju alltid klippa av det annars.. Sitter även och funderar på en ny dator. Min bärbara som jag har nu börjar nog gå mot sitt slut.. Seg, internet krånglar bara på min dator i huset, laddarsladden glappar, och låter som fan gör den. Den har ju använts duktigt i bara två och ett halvt års tid, (är det två eller tre och ett halvt?). OM det nu blir så att jag ska skaffa mig en ny funderar jag på en mindre variant. Den jag har nu är rätt stor. Vill kunna ha med mig datorn vart jag än går. Ska till och med skaffa lite extragrejer till isåfall. Men det lär inte bli på ett tag.



(Gammal bild!)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?