Just nu

2009-09-24, 14:10:59 / Kategori: Latest shit

Jag hade tänkt mig ta en powernap, men det sket sig rätt duktigt. Sms efter sms, samtal efter samtal, dörren plingar på. Ingenting gick som jag ville. Har suttit och pillat med nya datorn, men det går inte riktigt som jag vill. Så lånade syrrans. Hon vet antagligen inte om det eftersom hon inte svarar när jag ringer eller messar, men tack för lånet. Idag blir det till att plugga.. Mamma får ta och hjälpa mig eftersom jag har lite svårt med uppgiften. Lite och lite, rätt mycket faktiskt.. Kom precis på att jag missade fråga olle dokumentären igår, ska tydligen ha handlat om charterfestande eller något liknande, så känner att jag måste se reprisen, frågan är bara när den är(?)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?