Låga människa

2009-09-28, 16:08:32 / Kategori: Latest shit

Jag raderade dig för ett år sen. Radera mig. Jag har ingenting av dig kvar. Och jag vill inte ha ett skit med dig att göra. INGENTING. Du är inte värd det. Dum som du är tror du att jag gjorde allt för pengar. Jag har pengar, jag vill inte ha dina. Men tro vad du vill, tro att jag var otrogen, tro att jag anmälde dig för att jag ville ha dina äckliga pundarpengar. Tro vad fan du vill, eftersom du aldrig ville tro på det jag sa innan heller. Inte då eller nu. Jag lämnade dig, för att jag ville inte mer. Du var inte bra för mig, och är det absolut inte längre heller. Tur för mig att jag bytte nummer, du fick det inte och kommer inte få det heller. Du är en sån jävla låg människa. Jag har vuxit så mycket medans du bara står och stampar på samma jävla ställe hela tiden. Stick, jag behöver inte dig!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?