Lunchrast

2009-09-09, 12:49:19 / Kategori: Latest shit

Dagen började med att jag kom till skolan 10.30 och hade sjukvårds lektion. Helt okej lektion, har man bra lärare så har man. Jag har dock fruktansvärt ont i ryggen, nacken och såklart.. Huvudet.. Känner även att min högra fot (som jag stukade när det var earth hour) har börjar göra ont igen, stukning(?) Har precis ätit, ingen höjdare, tur att jag inte var hungrig.. Nu är det bara matte B kvar sedan slutar jag. Skönt, då blir det till att åka hem och vänta på att Nicole slutar skolan (16.00) och ska åka till stinsen och handla lite grejer som behövs. Snart är det helg, skönt! Vet dock inte vad som händer. Baby jobbar, Jas ville att jag skulle med ut på fredag, får se hur jag mår då.. Det fixar sig.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?