Opigg tjej

2009-09-24, 08:32:06 / Kategori: Latest shit

Det var inte särksillt kul att vakna när jag insåg att jag bara drömde.

Känner att jag började må dåligt, inte bara fysiskt, jag mår illa, men även psykiskt idag. Vaknade kvart i åtta, hade inte planerat att sminka mig eller något, så drog på mig mjukisarna, hann knappt borsta tänderna, men det blev av. Ändå fick jag sitta och vänta på bussen i tio hela minuter, vad hände? Vaknade av att pappa berättade att det fanns en dator där nere(?) Jag förstod inte riktigt vad han menade, men så kom han upp med en ny dator till mig, och sa att jag får installera den själv. Vilket jag inte kan, så får tvinga hem kusinen så får han kirra det. Måste även skaffa en hårddisk eller vad det heter och överföra allt från den gamla datorn till den nya. Tack pappa. Slutar tolv idag, livsfarigt. Jag kommer somna..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?