Today!

2009-09-03, 19:03:40 / Kategori: Latest shit

Jag är så fruktansvärt trött, ändå gick jag bara i skolan till 12 idag. Har inte riktigt kommit in i sovrutinerna ännu.. Efter skolan träffade jag upp Balex och Jas på sollentuna, gjorde lite ärenden. Efter det åkte vi till edsberg, satt och fikade uppe på Balex balkong, drack te åt kladdkaka (jag åt även mina älskade minimajs haha) spelade lite Yatzy! Efter ett tag började det bli lite kallt så vi gick in, la oss i soffan och spelade Clouedo (eller hur det stavas) Kul var det. Mamma hämtade mig och Jas, vi hämtade Bobby (mamma blev faktiskt förtjust). Nu är jag hemma och väntar på middag, och att tiden ska gå så baby kan komma hit. Mysigt! Imorgon är det skola 08.30-14.00. På kvällen är det tveksamt vad jag gör. Är inte särskillt taggad faktiskt. Men det löser sig.



Vi måste fanimej ta en bild på oss tillsammans!


Palläksändrä

och jag vann på alla spel. det får du inte glömma.



2009-09-03, 21:12:30

amanda

Det får vi visst glömma!



2009-09-03, 21:24:41 URL: http://oblyg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?