00.07

2010-04-25, 00:07:48 / Kategori: Latest shit

Jag har varit hemma ett tag faktiskt. Kvällen började med att jag åkte över till Veronica och började laga mat medans de fixade sina maskeradoutfits. Middagen blev goood! Sedan fortsatte de med sina outfits, jag satt väl i princip och väntade. Ringde en taxi och kom till festen en och en halvtimma sent haha. Ungefär en halvtimma - en timma kände jag att jag var så trött och inte orkade vara kvar så mamma kom och hämtade mig, körde jossan och nu ligger jag i sängen, sitter med mobilen och messar, åt nyss popcorn och dricker bubbelvatten. Yum! Ska snart lägga mig, är hur trött som helst.



Ser ni vilka de föreställer? Helt sjukt bra gjort!


Nu: Borsta tänderna och sova om en stund.
Imorgon: Resturang med Pau vid 17.00. Bounce 20.00




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?