12.54

2010-04-18, 12:54:24 / Kategori: Latest shit

Efter att jag somnade rätt snabbt efter att jag stängde av datorn. Vaknade rätt snabbt igen av att min bebis jamade något så fruktansvärt, som om att han sett en annan katt. Väckte syrran för att jag var lite smårädd för att gå ner, får alltid panik när jag ser den andra katten, det brukar vara en tjock svart som mördar en med blicken haha. Men hon fattade ju ingenting så jag fick gå ner ändå, såg  ingenting. Men för säkerhetsskull satte jag två stora kuddar framför hans kattlucka så han inte skulle kunna gå ut. Gick upp igen, det tog ett tag att somna om men till slut gjorde jag det.. Vaknade för en stund sedan med honom i famnen faktiskt. Mitt hjärta.

Idag: Det blir till att ta det rätt lungt. Promenad när Pau slutar jobba. Annars; Nothing. Skönt!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?