15.38

2010-04-13, 15:38:47 / Kategori: Latest shit

Dagen har gått framåt. Det började med att jag vaknade kring sju av att de håller på att spränga vid stinsen. Känns som en liten jordbävning haha. Men somnade väl halvt om och vaknade igen vid kvart i åtta. Började fixa mig och rengjorde min anchor. Sedan gick jag till sollentuna, där fick jag 15 min promenad iallafall. 09.09 tog jag tåget med några klasskamrater och åkte till studiebestöket. Fick se hur ambulansen jobbar och så. Lunch vid 13 när vi kom tillbaka till skolan. Hade lektion i 20 min, sedan slutade jag. Har precis kommit hem, känner mig trött. Känner för en powernap. Känns rätt dumt. Sitter och väntar lite på att tiden ska gå eftersom jag och Sara ska på promenad senare ikväll.

Vill bara att tiden ska gå allmänt, så praktiken kan ta slut så jag kan få göra  min anchor under ögat. Funderar på att göra under nyckelbenen eller vid halsen (eller vad man säger) på en gång. Det lär bli en del pengar men det är ju så jääävla snyggt. Bara väntar på att få byta till en diamant.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?