18.10

2010-04-07, 18:11:09 / Kategori: Latest shit

Idag har jag i princip legat på soffan hela dagen förutom när jag fixade tvätten, disken och sånt.. Nu sitter (ligger på soffan) och väntar på mat. Känner mig inte särskillt hungrig, det är väl rätt positivt, ska även försöka minska mina potioner.. Sedan är det ju träning som ska börjas. På måndag! På måndag ska även jag och Sara på nya äventyr, man vet minsann aldrig vad som kan hända då.

Imorgon: Förhoppningsvis har jag ingen huvudvärk så planerna är att möta upp Amanda i centrum där hon jobbar, fika med henne. Sara kommer och joinar oss vid 15 tiden, sedan ska jag och Sara vidare, möjligen till en läkare eftersom hon har ont i magen, har haft längre än vanligt. Efter det, promenix till sollentuna vallen för att besöka solarieöarna en snabbis. Jag tror att det blir bra. Jag menar, när är det inte bra när jag umgås med Sara?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?