18.38

2010-04-30, 18:39:06 / Kategori: Latest shit

Mina fötter dödar mig. Dagen har varit bra. Har fixat mina brutna naglar så nu är jag hel haha. Nej men det är så sjukt fult med naglar som inte är hela! Efter praktiken blev det systemet och sedan stan! Träffade på N en snabbis i stan också. Tur att jag hade gått på systemet i sollentuna, för när jag och Amanda skulle åka hem, oh my vilken kö det var. Det var kö ända ut på gatan haha! Satte mig på tåget och åkte hem. Kom hem för ungefär en halvimma sedan, mjukisar på engång! Så nu sitter jag på sängen och funderar på ikväll. Funderar helt ärligt på att vara hemma. Olikt mig haha. Men det skulle faktiskt vara rätt skönt.. Vi får väl se.

Slänger upp en bild från förra valborg i uppsala. Då var jag så bakis på kvällen så jag inte kunde gå ut. Ikväll är det möjligt att jag blir nykter.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?