21.21

2010-04-21, 21:21:33 / Kategori: Latest shit

Jodå, det blir förmodligen utgång på fredag med de snygga tjejerna under. Har sedan det senaste inlägget varit hos min granne som sorterade sin garderob, jag fick med mig saker hem. Inte alls bra. Men nu har jag förmodligenen outfit till både fredag och lördag. Yes! Sedan blev det ett snabbt besök till stinsen, la undan en sjukt snygg tröja, har dock inte provat den. Fanns bara i Small-Medium och Medium-Large kvar, så förhoppningsvis passar den! Gick hem gjorde en smoothie och nu ligger jag här i sängen och kollar på Efterlyst. De berättade för ett tag sedan att två 18åringar satt inne för att ha mördat en man i samma ålder med  hammare. De har även torterat andra personer. Vad fan är det för fel på visst folk? Tortyr? Mår illa av att bara höra det..


J.

Vart ska du på Fredag? :) Nype eller? För folk som undrar..



2010-04-21, 21:34:49

amanda

Yes, det blir nype! (:



2010-04-22, 08:23:47 URL: http://oblyg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?