Arg och irriterad tjej.

2010-04-19, 12:37:33 / Kategori: Latest shit

Sitter fortfarande i skolan. Det blev väl inte så jätte mycket pluggande. Har svårt att tänka. Känner mig fortfarande arg i princip hela tiden. Svårt att försöka att inte låta det gå ut över andra. Hade nyss praktikprat vilket gjorde mig ännu mer irriterad och arg, eftersom jag verkligen inte vill. Ska försöka få praktisera 40 timmar i veckan så får jag sista veckan ledigt. Fick en APU uppgift också, lär skita i att göra den, det känner jag redan nu. Shit, blir verkligen bara arg när jag tänker på det. Skjut mig lite i huvudet. Snällaråååå!

Nu är det lunchrast iallafall, kände mig inte särskilt hungrig så sket i att käka, sket till och med i att gå dit. slutar 14.20 idag, flyttade fram utecklingssamtalet till ca 14.30, perfekt. Ska sedan möta upp Sara vid tågen 14.50 ungefär, förhoppningsvis är jag klar då.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?