Dags att ta tag i detta nu.

2010-04-05, 18:59:07 / Kategori: Latest shit

Känner att det är dags att göra resten av min industrial piercing nu. Skönt att på de studio's som är seriösa gör de bara en i taget för att det ska läka bättre, och nu har min första börjat bli bättre, hoppas det håller sig åt det hållet.. Så ska så snart som möjligt göra nästa hål! Även ta tag i mina tatuerinsplaner! Ska ju med när Jas ska göra sin, så får nog ta och boka då! Jag gillart! Även träningen. Har tvingat min syster att tvinga med mig att träna med henne. Så jag får till min sommarkropp och allt sådant. Bara det att man måste ha så mycket pengar till allt. Någon generös som vill dela med sig? Nu däremot känner jag att "känslan" kommer, vad fan kan jag göra åt saken? Ingenting. DET är något jag skulle vilja ta tag i. Men icke.. Så jävla obehagligt..


cool pierce man

My Industrial Piercing is my best compliment on my ear.



2010-04-30, 07:27:31 URL: http://industrial-piercing.blogspot.com/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?