Dont tuch my fcking things!

2010-04-16, 08:31:01 / Kategori: Latest shit

Är det så jävla svårt att inte ta eller "låna" andras saker. Min dator i skolan har någon jävel "lånat" flera gånger nu. Rör fan inte mina saker. Blir så jävla förbannad. Ska börja låsa in allt! Jaja, sitter i skolan, även om jag somnade i princip direkt efter Criminal Minds så var jag inte särskillt pigg när jag vaknade. Och eftersom det regnar så gick jag fan inte! Så fick skjuts. Även då blev det tjafs i bilen. Great.. Börjar iallafall om några minuter.

Idag: Skola 08.30-14.00. Efter skolan träffa Jas(?). Hem och sova och fix efter det. Sedan åka till Sara och föra, efter det tar vi det som det kommer! Vi har lite alternativ får se vilket vi kör på!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?