First one today.

2010-04-01, 09:25:18 / Kategori: Latest shit

Jag är redan vaken och sminkad. Hungrig börjar jag bli också. Ska nog ta och äta något innan jag åker. Idag blir det till att köra lite bil igen vid 10.10. Sedan ska mamma hämta upp mig eller så kommer hon till sollentuna så ska vi handla hårspray till mig, måste köpa nytt av två anledningar. 1. Mina andra två är slut, 2. De jag har haft nu sitter i mitt hår i ca 15 minuter, sedan blir det lika platt som innan. Måste även till systemet, det är tomt i min kyl och det gillar inte jag riktigt..

Annars ikväll, vid 18, ska jag över till grannen och fira en som fyller 18, hurra!! Sedan ska nog jag och Jossan till Olearys(?) och ta en cider/öl/drink (ja, vad vi nu vill ha) och bara snacka, det känns som det var längesedan så nu jäklar! Slänger upp en gammal bild på oss också. Ska försöka ta lite bilder ikväll!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?