Goodmorningsunshine.

2010-04-19, 08:37:44 / Kategori: Latest shit

Nejdå, en mousie räckte verkligen inte. Halv två inatt vaknade jag igen av att Elvis sprang runt med en pytteliten en, stackarn. Han (jag tror att alla möss för mig är pojkar) hade skadat bakbenen, åh får ont i hjärtat. Fast jag inte tycker om de men tyckte sjukt synd om den. Så jag var inte särskillt pigg när jag vaknade imorse. Men jag kom upp. Sitter nu i skolan och ska börja nu.

Idag; Utvecklingssamtal 15.30 (ska kolla om det kan flyttas fram). East street med Sara för att kolla upp min anchor som jag haft i en vecka nu. Tiden går haha.


Förstår inte hur mitt hår lyckas bli så jävla platt en stund efter att jag sprayat det med hårspray(?)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?