Hello friday.

2010-04-02, 12:12:30 / Kategori: Latest shit

Idag är det fredag, hela veckan har jag varit en dag fram. Igår fick jag verkligen för mig att det var fredag. Men icke.. Jag älskar att jag sover så jävla dåligt.. Verkligen. Det är inte det att jag somnar sent och eller vaknar tidigt. Utan det är själva sömnen liksom. Det är det att jag vaknar när jag vänder mig, jag vaknar och kollar på klockan. Och det gör mig frustrerad.. Jaja.. Vaknade för ett tag sedan, ligger fortfarande i sängen. Hade tänkt att vi skulle käka lunch om en timma som mamma sa igår, men nu ska mamma och pappa iväg och handla någonstans där det verkar vara öppet. Så ska väl gå ner och göra te och ta någonting att äta..


Bilden är lånad.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?