"I want you to know its a little fucked up."

2010-04-13, 19:32:03 / Kategori: Latest shit

"Where'd you go? I miss you so. Seems like its been forever that you've been gone, please come back home."

Det känns verkligen som om du var den jag kunde prata med i princip allt om, även om vi inte kände varandra länge. Men vi klickade, snabbt. Jag vet att jag gjorde fel. Jag hatar ordet 'förlåt'. Har liksom slutat tro på ordet. Kanske därför jag har så svårt för det. Men jag ber om ursäkt för att jag sårade dig. Jag menar det. Även om jag kanske inte säger det rakt till dig nu.

För mig påminner de här låtarna om dig. Varför? I dont know.






Bara för att vi båda fick till käkbenet så jävla bra!


malin

<3



2010-04-15, 03:46:53 URL: http://malinmadelenebroberg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?