Jag är äcklig.

2010-04-24, 16:55:05 / Kategori: Latest shit

Precis hemkommen. Dagen började med att när jag skulle gå till bussen, med jackan, skorna och solbrillorna på var jag tvungen att kräkas, hann inte ens gå utanför dörren. Spydde lite och gick till tåget och åkte mot märsta. Satte mig på bussen och kände mig spyfärdig igen men det försvann när jag gick av. Mötte upp mina fina Cilla och Jossan. Vi satte oss och fikade, pratade om allt och inget. De åt lunch, jag drack bara bubbelvatten, tacka fan för det. För när de gick in och köpte fika spydde jag. Jag spydde på uteserveringen, dock över ett "staket" och det var bara vatten typ. Men fan vad äcklig jag är. Men efter det mådde jag bra! Satt kvar och fikade ett tag till. Började sedan gå mot Brunos där Cilla skulle sola. Jag och Josefin begav oss sedan mot stationen, illamående igen men klarade tågresan bra. Nu är jag hemma, har precis tagit bort mitt smink och ska sminka om mig för att sedan åka till Veronica och äta middag. Det första jag äter idag. Schyst diet.

Nu:
Fix!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?