Lets do this, for real.

2010-04-11, 22:35:11 / Kategori: Latest shit

Precis hemkommen från en kvällspromenad med lite grannar haha. Det var skönt. Kallt men skönt.

Jag ska börja ta långa promenader dagligen, eller ja, det gör jag ju i princip. Går till skolan, gå hem från skolan. Tar promenader med grannen/grannarna. Tror jag skippar träningen imorgon. Blir bara irriterad.. Och maten går okej, bara mindre potioner som gäller. Kanske sluta småäta också haha. Alkoholen tar jag inte ens in i bilden, så det så! Jag vet dock vad som måste göras, vill bara inte inse det..

Så nu de sista 16 dagarna Sara är hemma ska vi försöka ta en långpromenad (minst 40 min) mån-tors och söndagar. Och nu menar jag verkligen det här! Wish us good luck.



Lets do this!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?