Måste ta tag i träääningen!!!

2010-04-26, 21:17:30 / Kategori: Latest shit

Min dag började med att jag vaknade kring 8 tiden och gick till praktiken efter att jag fixat mig. Börjar 9.30 hela veckan, skönt! Kom dit och mötte upp min handleadare. Alla på stället är verkligen hur trevliga som helst! Och jag trivs verkligen på detta ställe. Praktiserade fram tills 13.30 då vi fick lunch. Vi åt och gick in i tre butiken, helt sjukt trevliga grabbar haha. Fråga mig inte varför men vi pratade om katten jansson (som egentligen ska heta katten jamsson fick jag lära mig idag) och barbafamiljen haha! Började igen vid 16.30 och praktiserade till 19.00. Har varit hemma i ca en halvtimma och redan hunnit käka och ta bort sminket. Ska lägga mig snart, är så sjukt trött. Slänger upp en bild på mig och Jossan från i fredags. Fick till ett bra skratt där, kan gissa mig fram varför. HAHA kolla min jävla arm. Dags att börja träna NU. DIRR, tänker INTE gå och se ut såhär. Haha, har typ ångest för hur mycket jag åt till middag idag.



Imorgon: Praktik 9.30-13.30 lunch och promenad till stinsen. Börjar igen 16.30-19.00.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?