Matte B lektion.

2010-04-14, 09:50:44 / Kategori: Latest shit

Sitter i skolan. Har sovit rätt dåligt, så gäsparna kommer lite till och från. Har matte. Pluggar jag matte? Nej! Jag orkar inte riktigt. Blir rastlös när jag ser att det är så fint väder. Jag vill ut, sitta ute och fika. Åh, mysis! Något som är mindre mysigt är att min hosta har kommit tillbaka, eller den kanske aldrig försvann utan bara lugnade sig ett tag. Men nu har den kommit igång en aning.  

Går iallafall till 12 idag, har körlektion efter det. Jag som tänkte avboka, men glömde det helt igår. Efter det är det fika som gäller. Väntar på att rasten ska börja om ca en kvart. Har varit hungrig ända sedan vi började lektionen. Något som är rätt märkligt eftersom jag faktiskt, för första gången på år(?) ätit frukost hemma. Vanilj youghurt med flingor och kiwi. Klapp på axeln. Har rätt svårt att äta när jag vaknar så tidigt, har även svårt att äta direkt när jag vaknar. Men allt beror på vilken tid, är klockan 12 så går det nog att få ner någonting ändå. Men te går minsann alltid ner! Nu ska jag låtsas plugga matte. Mer update senare!



Såhääär vill jag sitta,
kanske inte med en grogg men ändå!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?