Mousiehunt.

2010-04-18, 23:42:48 / Kategori: Latest shit

Skulle precis lägga mig men det gick inte för sig. Med min dörr stängd jamar Elvis och skulle promt in i mitt rum. Självklart släpper jag in honom. Men han fortsätter jama. Då förstår jag att han har en musjävel med sig. Och det hade han minsann. Det tog minst en halvtimma för oss att få ut den. Stackars mousie (jag säger det exakt som det stavas m o u s i e, så våga inte säga något om fel stavning eller något annat), livrädd. Men vi fick ut han levande. Tacka fan för det. Ville inte se när Elvis fick tag på honom(musen var en han tyckte jag), så jag höll för öronen och blundade. Ville inte höra mousie's pipande. Usch stackarn. Varför kunde kattjäveln inte bara vara en innekatt, det var ju så det var planerat.. Vi får väl se när nästa mousie kommer hem till oss på besök..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?