My first anchor, not last.

2010-04-12, 21:10:39 / Kategori: Latest shit

Dagens äventyr resulterade i en anchor för mig (precis över mitt ärr efter navelpiercingarna, inte på ärret utan ovanför) och det kommer bli fler kan jag lova er haha. Det resulterade även i att Sara gjorde sig en läpp piercing!

Nu är jag förbannad och skulle kunna mörda om fel person kommer i närheten av mig. Blir så jävla trött på allt och alla bara.



Dermal anchor är alltså de tre på sidan. (Bilden är lånad) Själv vill jag göra under ögat och under nyckelbenen. Vi får väl se vem som kopierar denna idé next. Kan ju tänka mig om jag säger så. Har ingen bild på min nu eftersom jag har plåster på, får ta en bild när jag har bytt till diamant!


CITTY FOR PRESIDENT

Tycker det är fett snyggt att ha under ögat men tror jag skulle se lite pubertal ut om jag gjorde en :P



2010-04-13, 11:39:33 URL: http://CITTYFORPRESIDENT.BLOGSPOT.COM



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?