Night and day.

2010-04-23, 13:08:55 / Kategori: Latest shit

Inatt sov jag på soffan och innan det sov jag väldigt dåligt. Somnade men vaknade en stund efter det av att jag hade magkramper. Men det gick över efter ett tag och jag somnade om, tills jag vaknade igen, av att kattjäveln har med sig en mousie till mig, igen. Ja Elvis, du är jätte duktig, men du har ingen lust att ta ut de igen sen? Varken jag eller mamma orkade leta upp lillen så tog mina kuddar och mitt täcke och sov på soffan. Och där sov jag sjukt bra faktiskt. Har varit vaken sedan 9, hunnit vara på promenad, fixa naglarna och köpa tröjan jag ville ha. Nu har jag precis ätit lunch och ska faktiskt ta mig en powernap, hur skönt är inte det när man har ätit? Sedan ska jag vakna igen vid 16 kanske och hoppa in i duschen. Sedan vid 17.30 blir det till att åka med Jossan till Teds. Hon har tatueringstid och jag tror att den kommer bli sjukt nice. Jag vill också, men har inte särskillt mycket pengar till det. Men det löser sig.



Nu: POWERNAP!


KUKEN

snygga brudar!! :D



2010-04-25, 14:02:23 URL: http://menellerhur.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?