Sista dagen på lovet.

2010-04-11, 20:49:30 / Kategori: Latest shit

Jaha, då var söndagen som även är sista dagen på lovet nästan över. Känns nästan konstigt att gå tillbaka till skolan imorgon. Jag har ju inte varit där på nästan tre veckor! Skönt men det har ändå blivit tråkigt, rastlöst. Frågan är nu bara vad vi kommer göra de två närmsta veckorna. När de är över är det praktik som gäller. Jag är inte alls taggad. Jag vill inte. Jag vill verkligen inte. Tror inte någon förstår hur mycket jag inte vill det. Jag mår ännu sämre när jag är där, inte nog med att jag redan går en linje jag inte alls trivs med, men så måste man gå på praktiken också. Och går man inte, får man ta igen det och går man inte då får man inte godkänt i kursen och allt sånt. Inget fel med praktik i allmänhet, bara man får praktisera med något man trivs med. Och det är långt ifrån det jag gör..

Om ni inte har förstått så; jag vill verkligen inte praktisera.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?