Sleeptimee.

2010-04-04, 03:23:52 / Kategori: Latest shit

Ikväll: Vid 23 tror jag tog jag och Sara bussen mot sollentuna. Vi bestämde oss för Stinsvillan. Det var helt okej med folk. Rätt schyst faktiskt. Vid 1 bestämde jag mig för att jag ville hem. Från ingenstans såg jag min syster och henner polare vid station där de berättade att en gubbjävel satt och stirrade på de. Vilket gjorde mig rätt förbannad och sa till syrran och hennes polare att om han stirrade en gång till (han hade lyckats kolla på de flera gånger när jag var där) så skulle jag gå fram och prata med honom. Och så blev det. Gissa hur gammal äcklet var. 42! Jäveln var 42 år gammal och satt och spanade in min syster och hennes polare som inte ens är 18!!! Och när jag hade min diskussion med honom och bad honom sluta kolla så sa han "jag ska försöka". Men vadå försöka? Det räcker inte!! Är det svårt att sluta eller? Äckliga pedofil. Bad en polare åka med min systers polare som ändå skulle åt samma håll och hålla lite koll medans jag gick hem med syrran. Allt gick bra. Har hunnit käka, borsta tänderna, tagit bort sminket och lagt mig i sängen.

Nu: SOVAAAA!!! Sjukt trött tjej. Frågan är hur jag mår imorgon..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?