Tackar för en trevlig kväll.

2010-04-07, 01:45:17 / Kategori: Latest shit

Kom hem för ett bra tag sedan faktiskt, eller ja en halvtimma sedan.. Dagen började med att jag åkte till sollentuna, hälsade på Pau som jobbadeoch gick sedan vidare för att övningsköra. Sedan vidare till Pau's jobb igen för att vänta in Sara, som kom efter 2 timmar ahah. Vi åkte vidare till Kristineberg för att träffa snyggingarna Hampus och Oscar. En riktigt trevlig kväll om jag får säga det själv. Det var dock jävligt segt att dra där ifrån, när man precis hade myst ner sig och allt gos haha, jaja. Vi hann till och med ta 00.53 tåget från Karlberg. Skönt. Nu ska jag snart lägga mig. Eller ja, försöka iallafall haha..


Söta va?

Imorgon: Träffa Amanda 13.30. Träffa N efter det.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?