Tatueringen bokad.

2010-04-28, 18:19:50 / Kategori: Latest shit
Dagen på praktiken gick bra. Trivs där jag är. Slutade 13.00 idag, en halvtimma tidigare än vanligt. Då blev det till att köpa en smoothie, kan tänka mig att jag kommer lägga mycket pengar på det. Snabbt som attan sprang vi till tåget och åkte mot hornstull och house of pain. Jas fixade till sin tatuering medans jag, Amanda och Emma pratade. I slutet bokade både jag och Amanda tid. Så onsdagen den 26 maj 14.00 tatuerar jag mig! Vad det blir säger jag faktiskt inte, ni får se bild när den är klar. Är sjukt taggad, och ska sedan i princip direkt efter praktiken göra min andra anchor! Ska snart gå på promenad. Måste även höra av mig till hon som fixar mina naglar. Vissa behöver redan repareras. Bra jobbat Amanda.



Nu: Äta upp jordgubbarna pappa köpte till mig (tack!) och vänta på promenaddax!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?