The Last Bounce!

2010-04-26, 00:49:48 / Kategori: Latest shit

Jag och Pau åkte in redan vid 17 tiden för att äta på resturang. Ni anar inte hur mätta vi blev. Mådde verkligen illa (men denna gång höll jag det inne höhö ;) men kunde inte sluta äta! Vid 19 tiden drog vi mot globen för att se The Last Bounce! Hur har jag kunnat missa deras tidigare föreställningar? Hur bra som helst. Jag och Pau har kommit fram till att vi ska gifta oss med dansare. Hur sexigt som helst. Även hur bra show som helst. Väntade ett tag med att gå så vi slapp köerna men väl framme vid centralen såg jag och Pau att det har kommit en ny choklad vi var tvungna att smaka, polka! Yum. Blev sjukt törstig men fick inte handla för att min 20-lapp var lite trasig. Bitterfitta. Åkte hem, fick oss lite sällskap av några randoms som vi satt och pratade med, gick sedan hem (duktigt!) och kom hem för ett tag sedan. Har redan borstat tänderna och ska nu ta bort sminket och sedan sova.







Detta var under pausen, ofta jag fick till den på 13:37..



Imorgon: Praktik 9.30-13.30 börjar sedan igen 16.30-19.00!


Nemo

Sjukt fin bild högst upp sweetie :)



2010-04-26, 15:57:22 URL: http://nemo.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?