Today.

2010-04-08, 21:16:50 / Kategori: Latest shit

Dagen har varit bra! Jag har saknat Amanda något så fruktansvärt mycket. Känns som om det var igår när vi sågs, ingen tyst stund. Känns bra att ha någon att prata med det mesta om. Satt med henne i över tre timmar. Mötte sedan upp Sara en snabbis innan körskoleteorin! Satt sedan där i 2 ½ timma. Tog sällis med min bästa granne hem. Och har nu varit hemma ett bra tag. Har hunnit käka och prata med mamma om mina tatueringsplaner. För en gångsskull tycker hon faktiskt att det låter bra. Vet vad jag ska göra, men hur den ska se ut behöver jag hjälp med.

Nu är det Criminal Minds som gäller. Tror att grannen ska komma över en snabbis och hjälpa mig med min outfit imorgon! Blir nog braaa!


Jag och Sara igår.. Haha nej men hur längesedan var det egentligen? 5 år?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?