Dagen.

2010-04-14, 19:27:13 / Kategori: Latest shit

Dagen har varit bra! Körde med en ny lärare idag. Gillade honom mycket bättre fakiskt. Det gick väl bra. Efter det, vid halv två blev det fika med Amanda. Hur mysigt som helst. Kan verkligen ta upp allt med henne. Fick ett sms som gjorde mig lite fundersam. Ringde upp personen som smsade och löste allt. Missupfattningar, IGEN! Blir så trött på att det blir så. Fortsatte med fikat, hälsade på Pau som jobbade och hittade mina solglasögon!!! Lyckades ta sönder mina förra året och hittade inte ett till par. Nu jävlar. Köpte till och med två haha! Så nu äntligen har jag de! Sedan började Amanda jobba igen så jag satt och höll Pau sällis i en timma och väntade på mami. Vi satt och planerade promenader en tid framåt. Det känns bra. Ska gå ikväll, då kommer vikterna på benen på! Sedan kom mamma, vi besökte bolaget och jag köpte mig bacardi breezers. Mango som jag smakade förra helgen, yum. Men nu köpte jag mig även tranbär(?). Låter sjukt intressant, känns som om den inte kommer vara särskillt god men vem vet, jag kanske har fel. Även apelsin, har fått för mig att den inte funnits på systemet innan (iallafall i sollentuna) så det blev den nu med. Nu sitter jag och väntar på att Pau ska sluta jobba, hon är väl hemma om en timma! Sedan blir det promenaaad!


Tycker att Cocos, äpple och blåbär verkar rätt schysta!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?