22.09

2010-04-19, 22:09:40 / Kategori: Latest shit

En promenad blev det, dock en snabbis. Gick till stället där det konstigt nog fortfarande brann, och det brann rätt duktigt. Förstod inte varför brandmännen inte hade släckt elden tre timmar (minst) efter att den hade börjat. Men de hade säkert en plan.. Vi kom hem, åt lite middag hemma hos mig och kollade på top model. Vägde mig idag bara för att, det känns som om det är något fel på vågen(?). Vägde mig i princip direkt efter att jag hade ätit middag och fick mig en positiv överaskning, åt rätt håll! Nu ligger jag i sängen och ska snart sova.

Imorgon: Skola 10.30-16.00. Vänta på att Citty ska sluta jobba så hon och jag kan åka och kolla på en hund till henne vid 17 tiden(?). Sedan måste jag på promenad när jag kommer hem!



Hur denna dam lyckas bli sjukt snygg på alla jävla bilder har jag ingen aning om, jag har mycket att lära haha!


CITTY FOR PRESIDENT

haha sötnos då! :)



2010-04-20, 13:33:11 URL: http://CITTYFORPRESIDENT.BLOGSPOT.COM



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?