Vart tog Sara vägen?

2010-04-19, 17:36:57 / Kategori: Latest shit

Utvecklingssamtalet idag gick bra. Min mentor tycker att jag har gjort stora framsteg det senaste året. Det kändes bra att höra. Skulle möta Sara vid 14.50 men mötet drog ut så kom vid 10 över och förväntade mig att se en Sara där, men icke. Satt där och väntade tills 15.45 samtidigt ringde jag hem till henne för att se om hon kanske hade åkt hem eller kanske inte ens kommit överhuvudtaget. Men inget svar. Gick sedan vidare och mötte på Pau och Amanda. Sedan började Amanda jobba igen då jag och Pau började gå hem. Känner hur det luktar rök då mamma ringer och snackar om att det är värsta branden bakom malmvägen typ. Luktade bränt och det var rätt mycket folk. Då börjar en dam prata och fråga mig vad som händer så berättar hon för mig att hon hörde hur någon trodde att det var askan från vulkanen. Det var rätt kul faktiskt haha. Men sedan började vi knata hem och hem kom vi. Kom hem med en ny bikini också. Visar bild senare, vill även ha den här;



Tror det blir till att köpa den imorgon!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?